dijous, 24 de maig del 2018

Posant més música a la DSR

Han passat uns quants dies des que vaig compartir en aquest blog alguns temes musicals. A l’entrada “Una nova melodia” explicava la descoberta de músiques que en la quotidianitat de la meva altra vida segurament no hauria escoltat mai. A “Seguim amb la nova melodia deia que ja que m’ha canviat la melodia de la vida, no puc fer gaire res més que ballar al so que toquen. Finalment, a “Mantenint la melodia de sempre” compartia alguns clàssics que formen part de la meva melodia i que són capaços de millorar el meu humor i les meves ganes de tornar-m-hi a posar.
En totes aquelles entrades, reconeixia el paper de la música per distreure, fer companyia i, sobretot, per motivar-me a seguir exercitant totes i cadascuna de les articulacions que formen part del meu braç dret, afectades per aquesta Distròfia.
Han passat dies, sí, perquè, malgrat els tractaments que vaig seguint (farmacològics, bloquejos simpàtics, mobilització forçada i rehabilitació) això es va allargant, qui sap si amb una marcada tendència a la cronificació. La sensació és que el temps corre en contra de la recuperació i que, músculs, tendons, nervis i teixits s’acostumen a la inactivitat i es resisteixen a recuperar el to, la força i l’habilitat a què em tenien acostumada. I aquesta mena de letargia es contradiu amb la inquietud personal i les ganes que tot torni a ser com abans. És per això que, a vegades, una barreja d’impotència i desesperació fa decaure l’ànim.
Conscient de la importància de la rehabilitació en la recuperació d’aquesta dolència, en aquests moments d’ofuscació, es tracta de trobar un recurs per recuperar l’aplom i la força de voluntat. Per fer-ho, busco algun reproductor, m’encasto els auriculars i apujo el volum per escoltar en bucle algunes dels meves cançons preferides. Això em permet entrar en una mena d’aïllament on la música, com si es tractés d’una substància administrada per vena, em retorna la força interior necessària per seguir exercitant totes i cadascuna de les articulacions afectades.  
Per això i com a homenatge als meus músics de capçalera, avui compartiré alguns dels temes que per a mi tenen aquest poder motivador.
Espero que aquesta tria us agradi.

Adriana, 23 de maig de 2018
DSR-23
UnhideWhenUsed="false" Name="Colorful Grid"/>

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari...